#insta
Fotózás, fehéregyensúly, utómunka, egységes feed, tartalomstratégia, hashtag, storytelling, caption, elérés, interakció, multiphoto, story, igtv, highlight, kampány, célcsoport, ismétlődés, büdzsé. Marketingeszköz.

Annyira kevesen használják a pillanatok spontán megmutatására – az meg sokszor érdektelen. Rengeteg időt képes felemészteni, tartalomgyártói és -fogyasztói oldalról is: a sztorinézegetés egy sznob verziója a valóságshowknak. A kamerának magukat mórikáló figyelemvadászok hidegen hagynak, mert ezeket nem tartom valódi kapcsolatteremtésnek, az érdemi szövegek és fotók pedig olyan keveseket érnek el.


Személy szerint a távolélő barátok őszinte, vetítés nélküli fotóiért nézem meg, nekik egyszerűbb egy helyen megosztani. Egyébként az életemben teljesen pótolható lenne az #insta, nem képvisel hozzáadott értéket. Ti hogy álltok vele?

– Száva –

Gyere, beszélgess velünk!  – Kommenteld a posztot Facebookon!

Nézd meg a többi #insta írásunkat is!