#insta
Fotózás, fehéregyensúly, utómunka, egységes feed, tartalomstratégia, hashtag, storytelling, caption, elérés, interakció, multiphoto, story, igtv, highlight, kampány, célcsoport, ismétlődés, büdzsé. Marketingeszköz.
Annyira kevesen használják a pillanatok spontán megmutatására – az meg sokszor érdektelen. Rengeteg időt képes felemészteni, tartalomgyártói és -fogyasztói oldalról is: a sztorinézegetés egy sznob verziója a valóságshowknak. A kamerának magukat mórikáló figyelemvadászok hidegen hagynak, mert ezeket nem tartom valódi kapcsolatteremtésnek, az érdemi szövegek és fotók pedig olyan keveseket érnek el.
Személy szerint a távolélő barátok őszinte, vetítés nélküli fotóiért nézem meg, nekik egyszerűbb egy helyen megosztani. Egyébként az életemben teljesen pótolható lenne az #insta, nem képvisel hozzáadott értéket. Ti hogy álltok vele?
– Száva –
Gyere, beszélgess velünk! – Kommenteld a posztot Facebookon!